Three places at once

Första skoldagen... Kände som att huvudet skulle explodera av trötthet när man skulle upp vid åtta imorse. Och tanken att jag skulle ha skoldag till halv fem gjorde det inte bättre. Men trots 10 minusgrader lyckades jag ta mig till bussen i tid.

Vi fick se våra nya scheman till vårterminen som börjar i slutet av nästa vecka. Min skola är lite konstig eftersom höstterminen fortsätter även en bit efter jul. Hur som helst... schemat så rätt bra ut med mycket kortare dagar än förra terminen. Det roliga var att vissa lektioner låg ovanpå varandra. Vissa i klassen måste då vara på tre lektioner samtidigt. Hur det ska gå till har vi inte listat ut riktigt än om nu inte skolan köpt in sådana där smarta tidvändarur från Harry Potter-böckerna ;).

Grattis till mamma förresten som fyller år idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0