Solstrålar

Kom på igår att det bara var några få dagar kvar på lovet(!). Vilket betyder att jag måste börja ta itu med att skolarbete som jag skjutit upp så länge nu. Lite fort fick jag ta att välja en bok att läsa till svenskan då jag med panik mindes att det är mindre än två veckor kvar till min recension. Men stressen visade sig vara i onödan då Tusen strålande solar av Khaled Hosseini visade sig vara så bra att jag läste ut den idag. Rekommenderar den verkligen, riktigt gripande och sorglig berättelse.

Här är lite bilder från eftermiddagspromenaden på Sandhamn under nyårsdagen. Det är så vackert där!




Fotspår i sanden? Nej, dessa var ingjutna i betongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0